torsdag 23 september 2010

Min mobilbloggs fötsta...

video, jag hoppas det funkar. Har använt mig av min mobils Youtube applikationen och loggat in på min youtube sida valt video att dela videon till min söta mobilblogg...Om det inte funkar kommer detta inlägg raderasmen jag hoppas det funkar för då kommer jag lägga upp fler videos bla. på mina kissar osv. ;)

Videon är då på min söta hund som liten valp, visst är han söt.. Han är sötast i världen och har alltid varit de och kommer alltid att vara de ! JAG HJÄRTA MIN LILLA HUND ! :)

PS. Yes, det funkade... så hädanefter kommer det inte bara ploppa upp en massa bilder utan även nån video då och då ! :)

Published with Blogger-droid v1.5.9

4 kommentarer:

  1. Ah skönt o höra! Nej jag klickade men sidan ville inte länkas rätt, vet inte varför det blev så :/ Men jag ska prova sen igen.

    Jajamen. Ja det var allt roligt, men alla i klassen var så olika och många negativa, men själva programmet var intressant och lärorikt! Åh det lät skönt. Vill också mysa med min Anton men jag är ju sjuk :( Men men måste säga va spännande Idol ääär! Vill se morgondagens program nuuu! Kram =)

    SvaraRadera
  2. Ja nu kom ja in men man kommer inte till rätt sidan när man klickar på rubriken bara på själva bilden... Jättefina bilder, härliga kort. Man vill utomlands när man ser dem =)

    SvaraRadera
  3. Ja nu kom ja in men man kommer inte till rätt sidan när man klickar på rubriken bara på själva bilden... Jättefina bilder, härliga kort. Man vill utomlands när man ser dem =)

    SvaraRadera
  4. Ja verkligen ;D

    Ah dagarna börjar bli roligare nu när man kan längta till nästa Idol, samtidigt som det känns segare med all väntan ;)

    Ja men det är ju sådant man ska säga för att hjälpa till lite ;) Nejnej ja kommenterar ju i det inlägget, så det har ja inte missat (A) kram

    SvaraRadera

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |