torsdag 23 september 2010

God Natt !

Vill börja med att berätta att bilden ovan tog jag då jag, darling och våra vänner var i Alanya. (29/8 ~ 5/9 - 2010.) Med mobilen snodde jag dock bilden från min egen FB och skrev dit "God Natt" med en applikaton jag har i telen och bilden är ej tagen med min mobil utan med en digitalkamera, men eftersom att jag snott den med mobilen oxh sen publicerats här så har bildkvallan försämrats. Vill du se orginal bilden + andra bilder som jag tog då vi va i Alanya KLICKA HÄR ! (Ni måste vara inloggade på FB för att komma till Alanya bilderna.)

Ajja, nog snackat om bilden och säger God Natt bloggen oc alla söta blogg-läsare vi höres imorgon ! :) SweetDreams ! ! !


Published with Blogger-droid v1.5.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |