torsdag 23 september 2010

Den STÖRSTA Cola missbrukarn...

Izzah Viksten försöker att bli ren ! Enda sen jag va mini unge har jag avgudat Coca Cola och som äldre vart det värre. Har hällt i mig flera liter cola per dag, va jag utan cola för länge så fick jag sprängande huvudvärk så CocaCola va ett måste VARJE dag. Jag kunde dricka över 2L cola/dag och så höll det på länge, men nu håller jag mig till Fanta istället och sist jag drack CocaCola va exakt 1vecka sen och sä drack jag bara 1 glas hos min kära vän Patty. Fan vad duktig jag är och sen jag bytte ut colan till fanta så blir det inte många glas jag dricker. Köper dock alltid hem en om affären har nä billigt erbjudande, för darling dricker hellre cola än fanta. Lite sugen blir jag då jag ser han dricka har, men nej jag ska inte drick och har it gjort de heller. Vart dock väldigt sugen på CocaCola nu när jag skriver detta blogg inlägg så jag lägger ner detta inlägg NU !

Published with Blogger-droid v1.5.9

2 kommentarer:

  1. bra gjort du! :D fanta är ju ändå myyycket godare :)

    SvaraRadera
  2. Coca Cola is the shit!
    Själv har jag slutat med cola på vardagar och dricker ett par glas till helgen istället. Tycker det blir godare om man får sukta lite :-)

    SvaraRadera

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |