torsdag 23 september 2010

Ett doftande tips till...

katt ägare som jag tycker ni MÅSTE testa ! ! !

Denna doftagott som man strör över kissedanden och sen rör ihop har jag använt mig av väldige länge nu och hag tycker den är mycket givande. Då jag har 3 kissar kan det börja lukta päckel rätt snabbt, men med detta börjar det lukta gott istället för kissepiss.

Det finns ju även nå kissedanden som heter "BestFriend Fresh & Easy" som är nå kristall kattsand, den låter ju suverän men jag har aldrig testat den, men kanske borde göra de... Dock så är den svin dyr men om den är så bra som den verkar så är det ju värt de.

Published with Blogger-droid v1.5.9

4 kommentarer:

  1. Okej, ja det är jättebra och väldigt spännande! Försöker samla hela programavsnitten från Idol på min blogg men de visar endast de fem senaste delarna. Så tidigare avsnitt måste jag ta bort för dem går ändå inte se på =(

    Jaha okej. Ja inredning och sånt är heller inte fel men jag gillar allt bloggdesign väldig mycket!

    Okej, ska kolla dina bilder sen då =) Jaså, jo samma här faktiskt... Har velat ha en bättre kamera sedan jag skaffade bloggen, om inte ännu tidigare. Gick ju media och då blir man ännu mer pigg på att skaffa en ny kamera. Men det är som du säger att pengarna räcker inte till, eller så prioriterar man annat före, men det är ju i princip samma sak. Fotograferar inte allt för ofta men då det händer så använder jag mig av min gamla digitalkamera (HP) och även en gammal systemkamera (Canon, med filmrulle, så du kan inte se bilderna förrän de är framkallade). Kan använda mobilen ibland men den är ju superdålig! Men bilder gör bloggen mer rolig att läsa!

    Kvällen ser nästan ut som gårdagen.. På TV: Halv 8 hos mig och Idol efteråt! Dock hoppas jag kunna somna inatt. Va nog uppe hela natten till idag! Hade feber o grejer. Har du några roliga planer under de närmaste timmarna? Kram

    SvaraRadera
  2. Såg bilderna nu. Jättefin lägenhet. Roligt med lite färger också! Däremot såg jag den där djurbädden o badrummet sitta mot elementet... Är det inte väldigt brandfarligt? Tänkte bara så det inte börjar brinna hos dig för det vore väldigt tråkigt när du lagt ner mycket på lägenheten =)

    SvaraRadera
  3. Ja, hade tänkt att mysa lite med pojkvännen. :)
    hur ser din kväll ut?

    SvaraRadera
  4. Ja, såklart att jag ska det. ;)
    Själv då? :)

    SvaraRadera

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |