onsdag 6 oktober 2010

Jag vann ju en...

tävling för ett tag sen och nu har äntligen klänningen jag valde kommit eller jag fick den redan förra veckan, men va tvungen att byta den då det va en söm som hade gått pä den och sen passade jag även pä att byrå från Storlek M till S sä M vart alldeles förstör...

Och när jag kollade posten idag så vart jag riktigt glad då jag fick se det vita fina paketet... hihi.. såhär ser den ut en riktig party klänning och jag kan inte göra annat än att älska den...

Dock så kom jag fram till att ta kort på en snygg klänning är inte så kul då kroppen den snygga tygbiten sitter på inte är lika snygg. Svullen som en ko pga. röda veckan är här vilken min som helst och min kropp har en tendens att svälla onaturligt mycke när den
är på g.

Lovade ju Emma (hon som hade tävlingen) att ta kort då klänningen sitter pä, samt länka till hennes blogg så självklart håller jag de :) Tack återigen Emma. för att just jag fick bli den lyckliga vinnaren ! :)

Published with Blogger-droid v1.6.2

2 kommentarer:

  1. SNYGGGG!!! ;)

    // Mariooooo

    SvaraRadera
  2. Fin klänning! :)
    Hum.. Idag ska jag bara mysa här hemma, sen imorgon har jag ingen aning, fredag ska jag först träna efter skolan och sen ha kul med min kompis och senare på kvällen ska jag va med min kille och i helgen kommer hans syster så ska träffa henne och umgås med hans familj tror jag :)

    Vad ska du göra resten av veckan? :)

    SvaraRadera

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |