måndag 20 september 2010

Sagofiguren och hans...

tyvärr inte så så sagolikt och förtrollande parti vann valet och det gillas INTE av mig och många andra normala Svenskar... Frågan är, va är det för jävla tomtar som röstar på denna idioti !? Jag är inte mycke insatt i politik, men är så pass insatt att jag vet att detta inte parti INTE är värd att vinna ! Själv röstade jag på Mona Sahlin och hoppades ju på att få slippa den fula sagofiguren Reinfeldt ... Men inte de inte, Svenska folket har åter igen röstat fuckat och ni som röstade på Reinfeldt i detta val säger jag bara: Skaffa hjärna innan ni nästa val ! 4år till in hell tack vare er ! Ajja.. död åt politik fuckers !

Published with Blogger-droid v1.5.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |