söndag 19 september 2010

Nu har min söta...

mobil-blogg fått sig en ny fin design. Har använt mig av bloggers nya verktyg "Malldesigner" som gjorde det enkelt att styra en ny design. Dock så har jag brutit mot mina egna principer gällande design för när man använder sig av detta verktyg så lånar man färdiga mallar som man sen har tillåtelse att byta bakgrund, färger, typsnitt, typsnitt storlek osv.. Så scrollar man längst ner på min blogg så står det vem som har gjort grund mallen och vad jag menar med att jag har brutit mot mina principer är att jag brukar vilja göra min blogg själv, från topp till tå. Tex. http://izzah.blogg.se som är min vanliga blogg har jag gjort hela designen själv, men ajja.. eftersom att jag it orkat ta mig tid att lära mig mallarna för bloggen sä får grundmallen vara lånad, själva bloggen är ju ändå personlig för bakgrunden kommer från min dator färger på länkar text osv är ju styrt av muggen typsnitt och typsnitt storlek...och jag är nöjd med bliggens nya utseende och det är ju det viktigaste. Vad tycker ni om designen då ?

Published with Blogger-droid v1.5.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |