måndag 20 september 2010

Jag är förlovad med...

världens BÄSTA, SÖTASTE, UNDERBARASTE karl och han skämmer bort mig med massa presenter och KÄRLEK i överflöd...

Detta kom darling hem med idag. En fin fin ask med 6 små parfymer och detta är inga fake utan 100% ÄKTA och dom luktar så underbart ! :)

Armani 5ml
Anais Anais 7ml
Palsma Picaso 5ml
Lou Lou 3.5ml
Fidji 5ml
Lauren 3.5ml

Jag är så hapoy ! ! ! Tack älskling för den underbara presenten ! Jag älskar dig hur mycket som helst! ! Puss Puss darling // Din IZZAH 4-ever !

Hörrni, visst va det en fin present jag fick av min älskling !? :)


Published with Blogger-droid v1.5.9

5 kommentarer:

  1. Sv: jo det är många som säger det, men känner ingen lockning alls till det just nu :/

    Jo allt är bra (förutom allas vårt 'älskade' pms som smygit sig på haha, så kanske är därför motivationen ej existerar :) allt bra sjäölv?

    SvaraRadera
  2. Varför ger aldrig någon mig sådana presenter? ^^
    Underbar blogg btw!

    SvaraRadera
  3. Sv: det är inte förens på lördag så har jag ju lite betänketid, men ska sanningen fram så är det inte lika illa idag, känner mig inte riktigt lika anti så det var nog som jag förmodade ändå :P

    SvaraRadera
  4. Åh, mycket gulligt av honom!

    He´s a keeper. ;)

    SvaraRadera
  5. sv: Pite är mys ! :D Mwhahah. Mmmmh parfyyym, måste nog spraya mig ett litet moln, vart så sugen på dofter av det där.

    SvaraRadera

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |