onsdag 18 augusti 2010

Vart lite shopping idag !

Eftersom att mina djur är BÄST på att flytta runt sina matskålar så har jag satt stop för de nu, har köpt en antihalkmatta som jag klippte isär och resultatet vart detta. Iofs så har hundens matskålställ antihalk-fötter, men la en matta under hans matskålar i alla fall för jsg vill att det ska se lika ut. 

Sen vart det  nya spislock som självklart går i svart och vitt eftersom att mitt kök går i dom färgerna. 

Sist och dyrast va cigglimpan och darlings snusstock, men det är ju ett måste för annars överlever vi ej
!

Nu blir det ej så mycke mer shopping än de riktigt nödvändigaste som kattsand, kattmat, hundmat och mat till oss och det blir väl att dra och handla de senare eller imorgon !?

Nä nu ska jag snart till sophuset och kasta lite skräp, samt boka tvätt tid och sen ut med vovven ! :)

Published with Blogger-droid v1.5.3.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |