onsdag 18 augusti 2010

Har fört över...

2 filmer på minnes kortet. "No one wold tell" som är en sjukt bra film, synd bara att jag ej hitta den med svensk text men har sett den otextad förr så nog funkar hejjn. Andra filmen jag ha fört över är "Minis first time" och den kan jag inte säga så mycket om eftersom jag bara sett den en gång och det va lääänge sen, minns i alla fall att jag tyckte den va bra då så vi får se !? Nu hade jag tänkt se "No one wold tell" sen måste jag springa iväg och köpa cigg och den andra filmen sparar jag nog till ikväll ! Men innan jag avrundar detta inlägg så vill jag bara säga: Ni som inte sett nån av dessa filmer, se dom ! Nu sätts minnes kortet i DVDn så hej så länge kära blogg !

Published with Blogger-droid v1.5.3.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |