onsdag 18 augusti 2010

Nu har jag...

lagt mig till rätta i sängen och hevva på denna film. Darling ligger bredvid mig på vänster sida och snarkar sött, på höger sida har jag min katt mojje som sover sött och även han snarkar, på magen har jag min andra katt Sessan som ligger och glor på mig och kurrar högt som bara den och vid fötterna har jag min hund Rick som sussar och gör nå konstigt smackljud lite då och då och sist men inte minst så har jag min 3:e katt majjsan som ligger i djur-bädden som är typ nedanför sängen och hon ligger och sussar tyst och sött för sig själv. Visst är det underbart med djur, jag älskar min lilla familj som består av darling, 3katter och 1hund.. Nu ska jag fortsätta att se filmen ! TJOHEJ! ;P
Published with Blogger-droid v1.5.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |