tisdag 28 december 2010

Nu har jag just...

skickat ännu ett långt mail angående om hur sjukvården behandlar/behandlat mig... Dagens sjukhus vistelse va rena helvetet och det enda vi kom fram till va ett bokat möte med en läkare jag ALDRIG har träffat förr, för dagens läkarsamtal blev ju självklart inställt. Pang bom så är vissa nertrappnings medicin poff borta + minskat en annan medicin... och allt detta utan att informera mig. Så fucking less.. Vet varken ut eller in, der enda Jag vet är att jag mår så psykiskt dåligt och allt detta cp strul gör ej saken bättre... Sjut mig, PANG, TACK !


Till psykiatrin;
"Varför vill ni tjaffsa med mig?
Se är det krig ni vill ha så är det helt okej!
För jag tänker inte backa för nån,
men om ni känner för att testa KOM!"

OVER AND OUT ! :'(

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |