onsdag 18 januari 2012

Tiden bara rusade iväg !

För ca 3h sen så tog jag mig en rök paus från Desperate Hoswife tittandet.. Men oj.. shit.. vad hände egentligen ?! Va det inte en "rök paus" jag skulle ha ?! Det vart visst en längre paus än jag tänkt mig + att min paus pågår fortfarande. Så nu sitter jag återigen under fläkten och röker.. HAHA.. Man kan lugnt säga att tiden bara rusar iväg och inte bara då man har roligt. För inte har jag gjort nå speciellt dom här timmarna och tiden rusade ändå iväg... Hmmm.. Men ajja.. nu har jag snart rökt klart och när jag gjort de kryper jag ner under täcket och fortsätter mitt DH maraton, så kuuul ! Undra om darling tycker det är lika kul ?! Äh skit samma.. Haha..





~ Click on pic(s) for bigger and better quality ~
~ Posted using BlogPress from my iPhone 4 ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |