lördag 1 januari 2011

År 2010 slutade...

väldigt illa. Strax före tolv slaget plopoa en tand ut ur käften när jag åt en skumtomte.... Så jag dödade tomte jäveln !

Det lustigaste med detta är att tanden va it ens lös innan eller nåt ... Men detta beror nog på alla dessa jävla psyk mediciner som jag äter dagligen.

År 2011 börjar väldigt dyrt, för detta tandläkarbesök kommer ej bli billigt + att mitt högkostnadsskydd har gått ut och jag har recept belagda mediciner för över 1500:- som jag måste hämta ut ! Så hur i helvete ska jag få ihop detta för tandläkaren är ju prioritet nr.1, men sen är även medicinerna ett MÅSTE.... DYRT DYRT DYYYRT ! ! !

ajja nu ska jag spela lite PS3 move... Pingis... Over And Out!

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |