onsdag 29 december 2010

GodMorgon Sweden, nu har...

krigarens själ vaknat till liv. Har en tung dag framför mig, men är tacksam för att min kära pappa och my darling kommer stå vid min sida... Som sagt det blev ju inge läkarsamtal igår fast dom hade lovat de, men idag 13:00 så blir det om nu it dessa skumma typer har dubbelbokat han eller nåt sån. Inget förvånar mig när det gäller psykiatrin längre. Och jag förstår inte att dom ej tar mig på allvar, en människa som strider för sin plats på psyket är en människa som ej mår bra, för vem vill egentligen vara på 25:an, INGEN om man nu it mår så pass dåligt som jag gör. Men istället för att hjälpa mig så dissa dom mig och det känns så jävla sjukt... Har en känslor bomb inom mig som är blandad av besviikelse, ilska, rädsla, ångest, oro, självdestruktivitet, förbannad och massa andra kännslor samt tankar som snurrar... ajja.. nu ska jag klä mig och sen lira lite pingpong och sen 13:00 läkarsamtal som egentligen är helt meningslöst för jag vet redan vad han/hon ska säga men...

ajja, önska mig lycka till det kan behövas !

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |