torsdag 4 november 2010

För ett tag sen...

for söta Dandelion hem och jag, hon och Marion har haft en hel dag på stan och yra runt på alla möjliga butiker + att söta Dandelion har köpt en fin fin födelsedagspresent till lilla mig hihi.. Men den får jag då jag ska ha min fika bjudning, har dock ej bestämt dag än, men tidigast söndag i alla fall hihi... Men kommer meddela er söta vänner då jag bestämt dag hihi...

Snart så ska då jag, darling och Marion på en kulig grej men vad håller jag tyst om ett tag till ! ;P Men längtar som FAN ! ! ! :)


Published with Blogger-droid v1.6.3

1 kommentar:

  1. Nämen siken tjusig brud på bilden, jag lånar den om de är ok? =) Hihi ja din present var fiiiin :D:D Längtar tills du får öppna den, haha XD kramis

    SvaraRadera

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |