torsdag 7 oktober 2010

Natt sysslorna jag har...

roat mig med i natt är:

1. Facebook nörda, men det va så dött så jag satt typ bara och spela.


2. Lek frisör på min katt Mojje som nu har blivit av med äckliga tovor som jag både har klippt och borstat bort.

3. Sett pä den underbara barnkanalen Boomerang, och som ni säkert förstår så vart det ingen film för min del.

3. Lekt med mitt bildbehandlings program jag har på mobilen, PicSay PTO.

4. Myst med alla djuren, katt x2 och vovve liten.

5. Nu säger jag godnatt för ny mr jag cp trött och medicinen har börjat värka så jag har väldigt dåsig syn så kanske stavar hur galet som helst.

Ajja.. Sweet Dreams ! :)

Published with Blogger-droid v1.6.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |