tisdag 12 oktober 2010

Kolla in min nya fina filofax...

men är detta verkligen en filofax !? Svar nej, detta är min fin fina dosett som jag faktiskt fick av min kära far igår, TACK PAPPSEN ! :D Så nu slipper jag äntligen den fula äckliga dosetten jag har haft i så många år nu och får förvara min medicin på ett snyggt sätt... Och den va inte bara snygg, den va praktisk oxå, för som ni kan se kan man ta ut dagsfacken för sig. Så om man ska bort tex tisdag behöver man bara ta ned sig tisdags facket i ett sött litet fodral som medfölker och man slipper ta med sig hela dosetten, smidigt va !? :)

Denna söta sak finns att köpa pä apoteket i olika mönster och färger, den kostade 130:- för er som är vill förvara eran medicin på ett snyggt sätt ! :)

Published with Blogger-droid v1.6.3

4 kommentarer:

  1. OMG ska verkligen önska mig en sån! :D

    SvaraRadera
  2. Ska verkligen köpa en såndära alltså, vad fanns de mer för roliga mönster och färger? =)

    SvaraRadera
  3. Visst va den fin Dandelion hehe.. den fanns i lila och svart och sen randig ja sen vete fan hehe...

    SvaraRadera
  4. vad är det för märke och var köptes den har letat o letat någon sa till och med att de slutat tillverkas!

    SvaraRadera

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |