onsdag 20 oktober 2010

För ett tag sen gick en..

stor favorit på tv:n nämligen Pingu haha.. Vart vaken några timmar nu, men nu ska Jag ställa klockan pä 10,30 i fall jag somna om och just efter 11.00 så ska jag till darlings moder och hälsa på lite samt lämna nå pengar jag är skyldig darlings lilla syster (Johanna) eftersom att jag köpte en fin fin jacka av henne hihi...

Sen ska jag på apoteket, Lindex, banken och hemnakväll.. kanske nå fler ställen får se... Senare så kommer pappsen och hämtar upp mig och då ska jag hem och hänta nå kläder + mata kissarna. och sen får jag se om han har lust att köra mig på jysk oxå..

Darling jobbar till 18 idag så idag är det en tråkdag :-( Uscha.. sen spökar hjärtats mobila 3 bredband han ringde igår och gnällde och dom sa att det va nä fel och att det skulle börja funka igår kväll, men det är fortfarande knas så får väl ringa igen...

ajja nu pissa sen röka och seb försöka sussa tooodilooo ! :)

Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |