torsdag 30 september 2010

Sovrums fix är...

vad jag har roat mig med idag... Eller nan kanske ska säga sovrunsfönster fix.. Satte upp vita gardiner mellan dom rosa så nu är det inte bara rosa i fönstret... Nu hade jag dock velat ha andra krukor till blommorna men dessa får duga.. Ska styra gardiners så dom sitter lite snyggare och så att vecken blir lite finare.Nu vill jag ha nå söta toffsar som håller upp gardinerna för nu har jag bara knytt upp dom med rosa garn på sidorna för hade inget annat val för hänga rakt kan man ju it låta det göra när man har så pass mycke tyg, det skulle bara Är skumt och slarvigt ut...

Så hur tycker ni att det vart ? Själv vart jag då nöjd i alla fall ! :)

(Sista bilden är hur det såg ut innan)

PS. Bilderna gör färgerna skumma och rosafärgerna ser inte alls lika fina ut på bilderna som det gör irl !


Published with Blogger-droid v1.6.0

2 kommentarer:

  1. Det är min data som är jävligt seg... så den funkar inta alltid med alla hemsidor >.<

    Okej ;O Jag prövar lägga till dig igen ^^

    SvaraRadera
  2. Sv; Ikväll ska ja bara plugga ^^
    Va ska du hitta på? :D
    Kram!

    SvaraRadera

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |