måndag 27 september 2010

Skit ungen ropa...

Ungen; -Får jag en cigg ?
Jag; -Nää du !
Ungen; -Men varför inte de då ?
Jag; -För att du är för liten !
Ungen; -Jag har faktiskt rökt förr !

Men jag orkade då it säga nå mer så jag glodde bara på han släkte ciggen och gick förbi... Skit ungen va inte en dag över 10år och vet inte riktigt vad det va för unge, tror inte det va nån av kvarterets ungar i alla fall för jag kände då inte igen han... Dagens småbarn har ingen respekt för vuxna.. Annat va de sä man själv va yngre eller jag va en riktig skit unge som barn och hade ej respekt för nån, men om man ser på helheten så hade barnen mer respekt för vuxna förrr i tiden än nuförtiden !

Ajja.. nog snackat om skit ungar... Idag har det varit och är en fin solig höstdag, men nån värme är det ej.. Jag vill ha sommar NU, så snälla "gud" hoppa över vintern i år och för alltid och ge oss sommar, sol och värme året om istället. Dom som vill ha snö och kyla kan åka till ett annat land istället, så de sä ! ! !

Published with Blogger-droid v1.6.0

2 kommentarer:

  1. det blev blont (:
    sorry för sent svar!

    grattis till att du vunnit
    natti!

    SvaraRadera
  2. sv: ja, nu var det ju inte så att jag kollade på priset, utan på att jag vill ha en bra mobil som inte är klumpig :)

    SvaraRadera

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |