tisdag 14 september 2010

Fuck ...

vad svullen mage och mensvärk The Queen Of Piteå har nu... Skjut mig, TACK ! :( Tryckt i mig Ipren x2 för ca 1h sen och värken har minskat, men inte fan är det mycke.. Har så ont så det känns upp i skallen, blir fan crazy av smärtan.. Och jag har nog aldrig haft sån smärta att jag har kräkts, men idag skulle jag ej förvåna mig om jag gör de.. pain, pain, pain... och inte nog med detta, jag har även börjat känna mig krasslig igen. Jag som trodde jag hade blivit frisk, men inte de inte... Hell, hell, hell... Ska förlama hålla humöret på topp även fast jag är en riktig PMS-tant så passa er ! Den röda tsunami veckan är en vecka from hell för mig och omgivningen. Och nu med denna värk så kanske det är bäst att isolera sig från omgivningen så ingen tar skada av mitt PMS humör.. HAHA... HAHA... HAHA...

Published with Blogger-droid v1.5.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |