lördag 18 september 2010

Efterlyser skribenten...

som har skrivit denna söta kommentar... Kopplar it riktigt vem du kan vara även om du trodde att jag kunde klura ut vem du är så tell me söta du och TACK för dina fina ord. Kommer att komma tillbaka till fb världen, men vi får se när det blir kanske blir idag, imorgon, om 1v eller ännu längre... Men den som vänta på nåt gott väntar aldrig för länge eller ska man kanske skriva "väntar ALLTID för länge" !? HAHA...

PS. Att klippa Mojje va ett svårare projekt än Jag trodde så har gett upp, får ge det ett nytt försök lite senare idag eller imorgon. Nu ska jag i alla fall kura in mig under täcket och vila en stund, men återkommer senare mina söta blogg stalkers ! ;)

Published with Blogger-droid v1.5.9

2 kommentarer:

  1. - Den vackra kommentaren är skriven av lila mig. en blond flicka på 15 år. haha nu vet du nog vem det är/var ? :) kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. HAHA.. det va väl det jag tänkte, men vart osäker i alla fall HAHAHA.. :P Varför skriver du Anonymt ? hehe..

    SvaraRadera

| © Copyright izzah.blogspot.com | Kontakt | Bilder |